30 Μαϊου 2017 ♦ Οι τάσεις της αγοράς του λιανεμπορίου για την πολυσυζητημένη χρονιά που πέρασε και πώς αυτή η πραγματικότητα αποτυπώθηκε στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών καθώς και στην εικόνα των λιανεμπόρων αποτέλεσαν αντικείμενο των εργασιών του 11ου συνεδρίου Shopper Trends, που διοργάνωσε πρόσφατα η Nielsen, παρουσία 100 και πλέον στελεχών από τον χώρο του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας των καταναλωτικών αγαθών εκπροσωπώντας 40 εταιρείες του κλάδου.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν για τις δυναμικές της αγοράς που, όσον αφορά στον τζίρο, επέστρεψε στα επίπεδα του 2005, με τις 10 μεγαλύτερες αλυσίδες S/M να εκπροσωπούν το 75% της αγοράς. Επίσης, αναφέρθηκε ότι η κατανάλωση των προιόντων ιδιωτικής ετικέτας σταθεροποιήθηκε στο 25,8% φτάνοντας κοντά στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Ακολούθως ,τα ευρήματα της παγκόσμιας έρευνας των Shopper Trends, για την Ελλάδα, εστίασαν στο ταξίδι του καταναλωτή στα S/M, τα κανάλια που επιλέγει για τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων, καθώς και την άποψη που έχει για την κάθε αλυσίδα S/Μ, που επισκέπτεται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, ενδιαφέρον παρουσιάσε η στροφή του καταναλωτή σε εναλλακτικά κανάλια πώλησης, εκτός των αλυσίδων S/M, για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως το ελαιόλαδο και το γάλα. Επίπλεον, αναδείχθηκε ότι οι αλυσίδες S/M πρέπει να επαναφέρουν στα καταστήματά τους τις εμπειρικές αξίες, που είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για να διαφοροποιηθούν πέρα από τις προωθητικές ενέργειες και τις χαμηλές τιμές, που ήδη προσφέρουν.

Το γεγονός αυτό επιβεβαιώθηκε και μέσα από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας Premiumization, η οποία έδειξε ότι για τον καταναλωτή η πολυτέλεια δεν είναι μόνο θέμα τιμής, αλλά κυρίως ζήτημα υψηλής ποιότητας πρώτων υλών & προέλευσης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο καταναλωτής αγοράζει premium προϊόντα, όχι μόνο για λειτουργικούς λόγους, αλλά και για συναισθηματικούς.

Ενδιαφερον παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έρευνας του e-commerce, που πραγματοποιήθηκε για 1η φορά στην Ελλάδα. Όπως αναφέρθηκε, η On Line εμπειρία είναι απαραίτητο να παρέχεται και μέσα στο φυσικό κατάστημα καθώς 4 στους 10 καταναλωτές είναι είτε «έτοιμοι» να αγοράσουν φρέσκα προιοντα / οικιακά είδη παντοπωλείου μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος είτε ήδη τα αγοράζουν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • 1
  • 2

H ισοτιμία του bitcoin τώρα

Ανανεώνεται κάθε 10 λεπτά | είναι ο μέσος όρος των ισοτιμιών όλων των ανταλλακτηρίων

News room

  • Το bitcoin θα μπορούσε να πέσει στα 20.000 δολάρια πριν εκτοξευθεί στα 600.000 δολάρια λέει ο CIO της Guggenheim

    Το bitcoin θα μπορούσε να πέσει στα 20.000 δολάρια πριν εκτοξευθεί στα 600.000 δολάρια λέει ο CIO της Guggenheim

    22 Απριλίου 2021 ♦ Η κυριακάτικη οπισθοχώρηση του bitcoin θα μπορούσε

    Read More
  • O Διευθύνων Σύμβουλος της Pantera εξηγεί την σχέση του πλήθους των χρηστών του bitcoin με την τιμή του

    O Διευθύνων Σύμβουλος της Pantera εξηγεί την σχέση του πλήθους των χρηστών του bitcoin με την τιμή του

    16 Απριλίου 2021 ♦ Στην μηνιαία επιστολή του προς τους επενδυτές,

    Read More
  • Η Τουρκία θέτει εκτός νόμου τα κρυπτονομίσματα

    Η Τουρκία θέτει εκτός νόμου τα κρυπτονομίσματα

    16 Απριλίου 2021 ♦ Σε μια κίνηση που προκάλεσε έκπληξη, η

    Read More
  • H Goldman Sachs αναμένει

    H Goldman Sachs αναμένει "σοβαρές εξελίξεις" στην ρύθμιση των κρυπτονομισμάτων

    11 Απριλίου 2021 ♦ Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Goldman Sachs David

    Read More
  • Δυσάρεστη έκπληξη από την Εθνική Τράπεζα

    Δυσάρεστη έκπληξη από την Εθνική Τράπεζα

    9 Απριλίου 2021 ♦ Μια έκπληξη περίμενε πολλούς χρήστες των υπηρεσιών

    Read More
  • Η Ledger αντιμετωπίζει την δικαιοσύνη λόγω σοβαρής διαρροής δεδομένων

    Η Ledger αντιμετωπίζει την δικαιοσύνη λόγω σοβαρής διαρροής δεδομένων

    9 Απριλίου 2021 ♦ Η εταιρεία πορτοφολιών κρυπτονομισμάτων Ledger, θα βρεθεί

    Read More
  • O CEO της JPMorgan λέει ότι τα

    O CEO της JPMorgan λέει ότι τα "εμφανιζόμενα ζητήματα" όπως τα κρυπτονομίσματα "πρέπει να αντιμετωπιστούν τάχιστα"

    8 Απριλίου 2021 ♦ Το αφεντικό της JPMorgan, σε επιστολή του

    Read More
  • Η Κίνα μπορεί να χρησιμοποιήσει to bitcoin κατά των ΗΠΑ λέει ο Peter Thiel

    Η Κίνα μπορεί να χρησιμοποιήσει to bitcoin κατά των ΗΠΑ λέει ο Peter Thiel

    8 Απριλίου 2021 ♦ Το bitcoin θα μπορούσε να γίνει ένα

    Read More
  • 1
  • 2

Διάγραμμα BTC/EUR*

   * H εξέλιξη της τιμής από την Coinbase
  • 1
  • 2