30 Μαϊου 2017 ♦ Οι τάσεις της αγοράς του λιανεμπορίου για την πολυσυζητημένη χρονιά που πέρασε και πώς αυτή η πραγματικότητα αποτυπώθηκε στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών καθώς και στην εικόνα των λιανεμπόρων αποτέλεσαν αντικείμενο των εργασιών του 11ου συνεδρίου Shopper Trends, που διοργάνωσε πρόσφατα η Nielsen, παρουσία 100 και πλέον στελεχών από τον χώρο του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας των καταναλωτικών αγαθών εκπροσωπώντας 40 εταιρείες του κλάδου.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν για τις δυναμικές της αγοράς που, όσον αφορά στον τζίρο, επέστρεψε στα επίπεδα του 2005, με τις 10 μεγαλύτερες αλυσίδες S/M να εκπροσωπούν το 75% της αγοράς. Επίσης, αναφέρθηκε ότι η κατανάλωση των προιόντων ιδιωτικής ετικέτας σταθεροποιήθηκε στο 25,8% φτάνοντας κοντά στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Ακολούθως ,τα ευρήματα της παγκόσμιας έρευνας των Shopper Trends, για την Ελλάδα, εστίασαν στο ταξίδι του καταναλωτή στα S/M, τα κανάλια που επιλέγει για τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων, καθώς και την άποψη που έχει για την κάθε αλυσίδα S/Μ, που επισκέπτεται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, ενδιαφέρον παρουσιάσε η στροφή του καταναλωτή σε εναλλακτικά κανάλια πώλησης, εκτός των αλυσίδων S/M, για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως το ελαιόλαδο και το γάλα. Επίπλεον, αναδείχθηκε ότι οι αλυσίδες S/M πρέπει να επαναφέρουν στα καταστήματά τους τις εμπειρικές αξίες, που είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για να διαφοροποιηθούν πέρα από τις προωθητικές ενέργειες και τις χαμηλές τιμές, που ήδη προσφέρουν.

Το γεγονός αυτό επιβεβαιώθηκε και μέσα από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας Premiumization, η οποία έδειξε ότι για τον καταναλωτή η πολυτέλεια δεν είναι μόνο θέμα τιμής, αλλά κυρίως ζήτημα υψηλής ποιότητας πρώτων υλών & προέλευσης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο καταναλωτής αγοράζει premium προϊόντα, όχι μόνο για λειτουργικούς λόγους, αλλά και για συναισθηματικούς.

Ενδιαφερον παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έρευνας του e-commerce, που πραγματοποιήθηκε για 1η φορά στην Ελλάδα. Όπως αναφέρθηκε, η On Line εμπειρία είναι απαραίτητο να παρέχεται και μέσα στο φυσικό κατάστημα καθώς 4 στους 10 καταναλωτές είναι είτε «έτοιμοι» να αγοράσουν φρέσκα προιοντα / οικιακά είδη παντοπωλείου μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος είτε ήδη τα αγοράζουν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • 1
  • 2

H ισοτιμία του bitcoin τώρα

Ανανεώνεται κάθε 10 λεπτά | είναι ο μέσος όρος των ισοτιμιών όλων των ανταλλακτηρίων

News room

  • Καταδίκη Ρώσων αξιωματούχων που ζητούσαν bitcoin σε υπόθεση εκβιασμού

    Καταδίκη Ρώσων αξιωματούχων που ζητούσαν bitcoin σε υπόθεση εκβιασμού

    26 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Στρατοδικείο επέβαλε ποινές κάθειρξης 12 και 9

    Read More
  • 13.000 bitcoin έφυγαν από την Coinbase. Τι γίνεται με τους θεσμικούς επενδυτές;

    13.000 bitcoin έφυγαν από την Coinbase. Τι γίνεται με τους θεσμικούς επενδυτές;

    25 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Η τιμή του bitcoin θα μπορούσε να

    Read More
  • Η Ταϊλάνδη μπαίνει στο γαϊτανάκι του σκληρότερου ελέγχου των επενδυτών BTC. Ποιός έχει σειρά μετά;

    Η Ταϊλάνδη μπαίνει στο γαϊτανάκι του σκληρότερου ελέγχου των επενδυτών BTC. Ποιός έχει σειρά μετά;

    25 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Η Ταϊλάνδη επιδιώκει να εισαγάγει ένα νέο

    Read More
  • Οι πιο φανατική γενιά HODLers είναι εκείνη του 2017!

    Οι πιο φανατική γενιά HODLers είναι εκείνη του 2017!

    25 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Οι επενδυτές που άρχισαν να ασχολούνται με

    Read More
  • Bitcoin αξίας 5 εκατομμυρίων δολαρίων, μετακινήθηκαν από ένα

    Bitcoin αξίας 5 εκατομμυρίων δολαρίων, μετακινήθηκαν από ένα "αρχαίο" πορτοφόλι

    24 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Μια κατοστάρα bitcoion, που ήταν αποθηκευμένα για

    Read More
  • Κινέζικη εταιρεία πώλησης τσαγιού, στρέφεται στο mining

    Κινέζικη εταιρεία πώλησης τσαγιού, στρέφεται στο mining

    21 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Μια κινέζικη εταιρεία πώλησης τσαγιού ετοιμάζεται για

    Read More
  • Το ΔΝΤ στη Νιγηρία βγάζει αφρούς με την δημοφιλία του bitcoin

    Το ΔΝΤ στη Νιγηρία βγάζει αφρούς με την δημοφιλία του bitcoin

    20 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Ο εκπρόσωπος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ)

    Read More
  • Οι περισσότερες επενδυτικές απάτες στην Αυστρία το 2020 αφορούσαν κρυπτονομίσματα και προϊόντα τους

    Οι περισσότερες επενδυτικές απάτες στην Αυστρία το 2020 αφορούσαν κρυπτονομίσματα και προϊόντα τους

    20 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Η Αυστριακή Αρχή Χρηματοοικονομικής Αγοράς (FMA) δήλωσε

    Read More
  • 1
  • 2

Διάγραμμα BTC/EUR*

   * H εξέλιξη της τιμής από την Coinbase
  • 1
  • 2