9 Οκτωβρίου 2017 ♦ Αυξημένη είναι η συμμετοχή της Ελλάδας στην έκθεση τροφίμων ANUGA 2017 που άνοιξε από χθες τις πύλες της στην Κολωνία της Γερμανίας και θα διαρκέσει μέχρι και τις 11 Οκτωβρίου.

Σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ, ο πρόεδρος του οργανισμού ENTERPRISE GREECE, Χρήστος Στάικος, τόνισε την ανάγκη να ενισχυθεί η τάση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, σημειώνοντας ότι «βρισκόμαστε στην ANUGA 2017, όπου η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων είναι κατά 30% αυξημένη σε σχέση με την προηγούμενη φορά, και στόχος μας είναι να δείξουμε τη δυναμική του κλάδου των τροφίμων της χώρας μας, η οποία έχει ανοδική τάση, να δείξουμε την ποιότητα, το ντιζάιν και πως μπορούμε να ενισχύσουμε το μπράντινγκ του αγροτοδιατροφικού τομέα της χώρας μας“.
 
Η συνέντευξη έχει ως εξής:
 
Υπάρχει στους Έλληνες παραγωγούς και διακινητές ενδιαφέρον εξωστρέφειας;
 
«Το ενδιαφέρον αυξάνεται συνεχώς το τελευταίο διάστημα, όλοι συνειδητοποιούν ότι χρειάζεται περισσότερη εξωστρέφεια και διεθνοποίηση των επιχειρήσεών τους. Υπό αυτό το πρίσμα και εμείς ως ο αρμόδιος φορέας υπό την εποπτεία του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης προσπαθούμε και με τα χρηματοδοτικά εργαλεία που αυτή τη στιγμή παρουσιάζονται και με τη στρατηγική για ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο, το οποίο θα ενισχύσει την εξωστρέφεια, θα ενισχύσουμε αυτήν την τάση. Για αυτό και οι επιχειρήσεις που βρίσκονται εδώ έχουν ακόμα μεγαλύτερη δυναμική και προσπαθούν να έχουν προοπτική στην πορεία και τους όρους αυτούς».
 
Είπατε για χρηματοδοτικά εργαλεία, πράγματι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για χρηματοδοτικές δυνατότητες και ενισχύσεις. Έχετε συγκεκριμένα σχέδια;
 
«Είναι γνωστό ότι υπήρχε δυσκολία τα τελευταία χρόνια ως προς τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων λόγω της κρίσης στη χώρα μας, ωστόσο προσπαθούμε να παρουσιάσουμε τις ευκαιρίες σε ξένους επενδυτές, και όχι μόνο, για να δουν ότι μπορούν να επενδύσουν σε ελληνικές επιχειρήσεις και μαζί με τα χρηματοδοτικά εργαλεία που έχουμε αυτήν την περίοδο μέσα από το ΕΣΠΑ, ή τον αναπτυξιακό νόμο, ώστε να μπορέσουν να δημιουργήσουν ένα ικανό επενδυτικό κεφάλαιο για να ενισχύσουν τις ήδη υπάρχουσες επιχειρήσεις, να αναζητήσουν νέες αγορές, να ενισχύσουν την εξωστρέφειά τους και τις εξαγωγές τους».
 
Τί προοπτικές έχουν οι ελληνικές εταιρίες για πρόσβαση σε δύσκολες αγορές όπως η γερμανική;
 
«Εδώ βρισκόμαστε και με ένα σύνθημα, το invest in taste σαν χώρα, σαν κλάδος τροφίμων της χώρας μας. Δηλαδή προσκαλούμε το επενδυτικό κοινό αλλά και τους εξαγωγείς και τους εισαγωγείς των άλλων χωρών και της Γερμανίας να επενδύσουν στη γεύση, στην ποιότητα των ελληνικών προϊόντων και στη διαφοροποίησή τους που θεωρούμε ότι έχουν τα ελληνικά προϊόντα καθώς και να επενδύσουν στον αγροτοδιατροφικό τομέα. Εμείς προσπαθούμε να χτίσουμε το γενικό μπράντινγκ, την αναγνωρισιμότητα του κλάδου στη χώρα μας, στις αγορές και της Ευρώπης και ιδιαίτερα της Γερμανίας, που είναι μια πολύ δύσκολη αγορά, αλλά και στις άλλες χώρες του κόσμου. Προσπαθούμε με δράσεις είτε μέσα από τις εκθέσεις, είτε μέσα από μάρκετινγκ και διαφημίσεις να παρουσιάσουμε τί γίνεται γενικά αλλά και ειδικότερα στις εταιρίες και επιχειρήσεις που θέλουν να βρουν αγοραστές μέσα από το διαφοροποιημένο προϊόν τους.»
 
Πόσο ενδιαφέρονται οι ξένοι να επενδύσουν σ΄ αυτόν τον τομέα στην Ελλάδα;
 
«Αυτό είναι το ζητούμενο της σημερινής αλλά και της επόμενης ημέρας για τη χώρα μας. Για την πρόσβαση στις ξένες αγορές χρειάζεται οι ελληνικές επιχειρήσεις και να συνεργαστούν μεταξύ τους και να βρουν κεφάλαια για να αναπτυχθούν. Οι επιχειρήσεις όλο και περισσότερο συνειδητοποιούν ότι μέσα από αυτή τη λογική θα μπορέσουν να προσελκύσουν και κεφάλαια για να αναπτυχθούν σε νέες αγορές. Με τη συνεργασία με τις επιχειρήσεις στον κλάδο των τροφίμων δημιουργούμε μία στρατηγική για να ενισχυθεί αυτή η τάση. Ήδη τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον εταιριών που επενδύουν στον αγροτοδιατροφικό τομέα της χώρας μας και από την Ευρώπη και από άλλες χώρες της Μέσης Ανατολής και ΗΠΑ. Το επόμενο χρονικό διάστημα αυτή η τάση θα είναι αυξητική. Επενδύουμε στην ΑNUGA που είναι η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση στον κόσμο, γιατί μπορούμε με καλύτερους όρους να διεισδύσουμε στη γερμανική αγορά, αλλά και επειδή είναι συνάντηση διεθνής για να μπορέσουμε να βρούμε και αγοραστές από άλλες χώρες και της Ευρώπης και του υπόλοιπου κόσμου. Επειδή και η Γερμανία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα που έχουμε εξαγωγές, θα συνεχίσουμε αυτή τη στρατηγική και όντως τα ελληνικά προϊόντα μέσα από την ποιότητα και τη διαφοροποίησή τους θα βρουν το χώρο που τους αναλογεί“.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • 1
  • 2

H ισοτιμία του bitcoin τώρα

Ανανεώνεται κάθε 10 λεπτά | είναι ο μέσος όρος των ισοτιμιών όλων των ανταλλακτηρίων

News room

  • Το Ελ Σαλβαδόρ λέει «όχι» στο ΔΝΤ για το bitcoin

    Το Ελ Σαλβαδόρ λέει «όχι» στο ΔΝΤ για το bitcoin

    3 Φεβρουαρίου 2022 ♦ «Κανένας διεθνής οργανισμός δεν πρόκειται να μας

    Read More
  • Τι δείχνει για την τιμή του bitcoin το νέο πολυετές χαμηλό των αποθεμάτων του στα ανταλλακτήρια

    Τι δείχνει για την τιμή του bitcoin το νέο πολυετές χαμηλό των αποθεμάτων του στα ανταλλακτήρια

    2 Φεβρουαρίου 2022 ♦ Σύμφωνα με τα on-chain στοιχεία, το απόθεμα

    Read More
  • Ακόμα δύο νομοσχέδια για τα κρυπτονομίσματα από την γερουσιαστή της Αριζόνας

    Ακόμα δύο νομοσχέδια για τα κρυπτονομίσματα από την γερουσιαστή της Αριζόνας

    2 Φεβρουαρίου 2022 ♦ Η γερουσιαστής του ρεπουμπλικανικού κόμματος, Wendy Rogers,

    Read More
  • Τι δείχνουν τα επιτόκια χρηματοδότησης του bitcoin που είναι αρνητικά για περισσότερο από μια εβδομάδα

    Τι δείχνουν τα επιτόκια χρηματοδότησης του bitcoin που είναι αρνητικά για περισσότερο από μια εβδομάδα

    1 Φεβρουαρίου 2022 ♦ Τα επιτόκια χρηματοδότησης bitcoin παραμένουν κατά κύριο

    Read More
  • Ο όγκος συναλλαγών στο δίκτυο του bitcoin ξεπέρασε αυτόν της American Express

    Ο όγκος συναλλαγών στο δίκτυο του bitcoin ξεπέρασε αυτόν της American Express

    1 Φεβρουαρίου 2022 ♦ Έρευνα της NYDIG διαπίστωσε ότι οι συναλλαγές

    Read More
  • Τι σημαίνει για την αγορά η αύξηση της δυσκολίας εξόρυξης bitcoin σε ιστορικό υψηλό

    Τι σημαίνει για την αγορά η αύξηση της δυσκολίας εξόρυξης bitcoin σε ιστορικό υψηλό

    31 Ιανουαρίου 2022 ♦ H δυσκολία εξόρυξης bitcoin σημείωσε πρόσφατα νέο

    Read More
  • Mike McGlone

    Mike McGlone: Το bitcoin θα ξεχωρίσει από το "κοπάδι" των κρυπτονομισμάτων το 2022

    27 Ιανουαρίου 2022 ♦ Ο επικεφαλής στρατηγικής ανάλυσης του Bloomberg πιστεύει

    Read More
  • Michael Saylor: Γιατί πέφτει η αγορά κρυπτονομισμάτων

    Michael Saylor: Γιατί πέφτει η αγορά κρυπτονομισμάτων

    26 Ιανουαρίου 2022 ♦ Ο Διευθύνων Σύμβουλος της MicroStrategy, Michael Saylor,

    Read More
  • 1
  • 2

Διάγραμμα BTC/EUR*

   * H εξέλιξη της τιμής από την Coinbase
  • 1
  • 2