8 Ιουνίου 2017 ♦ Έρευνα της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος (ΕΕΚΕ) παρουσιάστηκε σήμερα στα γραφεία της ΓΣΕΕ, σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας αλλά και τις παγίδες που κρύβονται για τους καταναλωτές με την αγορά προϊόντων από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops).
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, τα προβλήματα δεν ήταν λίγα, ωστόσο, με τις προτροπές της ΕΕΚΕ υπήρξαν δείγματα συμμόρφωσης.
Στην έρευνα για την προστασία του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τη μεγαλύτερης εμβέλειας δειγματοληπτική έρευνα, χρησιμοποιήθηκαν ως δείγμα 1.000 ηλεκτρονικά καταστήματα.
«Ελπίζουμε πως το έργο μας αυτό, προϊόν της διαρκούς αγωνίας μας για τη δημιουργία και διατήρηση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ καταναλωτή και προμηθευτή, θα βρει αντίκρυσμα στο σύνολο της κοινωνίας και θα προσθέσει ένα μικρό λιθαράκι στη βελτίωση της προστασίας του καταναλωτή. Στεκόμαστε πάντα στο πλευρό του καταναλωτή, παρέχοντας τη συνδρομή μας όπου χρειάζεται», ανέφερε η πρόεδρος της ΕΕΚΕ, Ιωάννα Καρανδινάκη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ