24 Απριλίου 2017 ♦  Για τη νέα εποχή της χρήσης των Τεχνολογιών Ανάλυσης Μεγάλου Όγκου Δεδομένων, της επονομαζόμενης τεχνολογίας "Big Data", που αναλύει με όρους τεχνητής ευφυΐας τα δεδομένα των χρηστών, μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, "Πρακτορείο FM 104,9", o Έλληνας ειδικός στην τεχνολογία των Digital Analytics και του Data Verbalization (φραστική απόδοση δεδομένων), Γιώργος Γρηγοριάδης.

Σχολιάζοντας τις δυνατότητες αυτής της νέας τεχνολογίας, ο κ. Γρηγοριάδης μίλησε για δεδομένα που κρύβουν μεγάλους θησαυρούς: «Ο ειδικός είναι σε θέση να τα χρησιμοποιήσει με έναν αυτοματοποιημένο τρόπο, ενώ νέα προγράμματα με εξειδικευμένο λογισμικό δημιουργούν και τη νέα συνθήκη, η οποία σιγά- σιγά βγαίνει πλέον στην αγορά είτε αυτό σημαίνει χρήση από εταιρείες στο λιανεμπόριο είτε από εταιρείες στον τομέα της πληροφορίας και των ειδήσεων είτε φυσικά στο κομμάτι της πολιτικής, όπου τους τελευταίους μήνες έχουμε δει πλείστες εξελίξεις. Εξελίξεις που με τους κλασικούς τρόπους ανάλυσης δεν θα μπορούσαμε να τις καταλάβουμε να τις αναλύσουμε, όπως το Brexit, αλλά και οι αμερικανικές εκλογές» τονίζει ο Έλληνας ειδικός.

Η τεχνολογία αιχμής και οι στοχευμένες καμπάνιες στην πολιτική

Ερωτηθείς αν η ανάλυση με βάση το προηγούμενο μοντέλο προσέγγισης των δυνάμει ψηφοφόρων είναι πλέον ξεπερασμένη και τα Μεγάλα Δεδομένα (σ.σ Big Data) αποτελούν πλέον απολύτως απαραίτητο εργαλείο στον χώρο της πολιτικής, ο κ. Γρηγοριάδης απάντησε πως εισερχόμαστε σε μια εποχή σημαντικής διαφοροποίησης: «το καινούριο είναι, και αυτή είναι η διαφοροποίηση, πως μέχρι σήμερα τα δεδομένα απλώς ενημέρωναν "κατόπιν εορτής" τους πολιτικούς και αυτούς που χάραζαν την επικοινωνιακή πολιτική. Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ότι δεν υπάρχει πλέον το ένα (ενιαίο) πολιτικό μήνυμα, που θα βγάλει ένας πολιτικός και το απευθύνει στον κόσμο. Τα Μεγάλα Δεδομένα βοηθούν τους ανθρώπους που τρέχουν τις καμπάνιες των πολιτικών να αξιολογήσουν να δημιουργήσουν ομάδες από διαφορετικούς ψηφοφόρους, σύμφωνα με χαρακτηριστικά τα οποία μέχρι τώρα δεν είχαμε στο νου μας» περιγράφει ο Έλληνας ειδικός.

Στη νέα εποχή της πολιτικής μάχης και χάραξης στρατηγικής τα επιτελεία που κάνουν χρήση αυτών των νέων τεχνολογικών εργαλείων, "μαθαίνουν" τον κάθε ψηφοφόρο και εστιάζουν πάνω σε κάθε ομάδα: «αν κάποιος για παράδειγμα είναι τελειομανής, είναι κοινωνικός ή του αρέσουν οι νέες εμπειρίες, κ.ο.κ, όλα αυτά είναι συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που αν τα ξέρει ένας υπεύθυνος επικοινωνίας, μπορεί να δημιουργήσει διαφορετικά μηνύματα για κάθε ένα γκρουπ. Μιλάμε για χιλιάδες διαφορετικά μηνύματα διατυπωμένα με διαφορετικό τρόπο που απευθύνονται σε κάθε ομάδα. Δημιουργήθηκαν (σ.σ προεκλογικές καμπάνιες το τελευταίο διάστημα) επειδή τα Μεγάλα Δεδομένα ήταν εκεί. Μπορούμε έτσι να καταλάβουμε σε ποιο γκρουπ βρίσκονται οι ψηφοφόροι και ψηφιακός κόσμος δίνει τη δυνατότητα να τους δίνουμε διαφοροποιημένο μήνυμα».

Σωτήρης Κυριακίδης

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • 1
  • 2

H ισοτιμία του bitcoin τώρα

Ανανεώνεται κάθε 10 λεπτά | είναι ο μέσος όρος των ισοτιμιών όλων των ανταλλακτηρίων

News room

  • Kenneth Rogoff: Oι κεντρικές τράπεζες δεν θα επιτρέψουν την καθιέρωση του bitcoin

    Kenneth Rogoff: Oι κεντρικές τράπεζες δεν θα επιτρέψουν την καθιέρωση του bitcoin

    28 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Ο καθηγητής οικονομικών του Χάρβαρντ και πρώην

    Read More
  • Η ελβετική τράπεζα Bordier προσφέρει bitcoin και άλλες υπηρεσίες crypto trading

    Η ελβετική τράπεζα Bordier προσφέρει bitcoin και άλλες υπηρεσίες crypto trading

    26 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Μια 177χρονη ελβετική τράπεζα εισήγαγε τη διαπραγμάτευση

    Read More
  • Καταδίκη Ρώσων αξιωματούχων που ζητούσαν bitcoin σε υπόθεση εκβιασμού

    Καταδίκη Ρώσων αξιωματούχων που ζητούσαν bitcoin σε υπόθεση εκβιασμού

    26 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Στρατοδικείο επέβαλε ποινές κάθειρξης 12 και 9

    Read More
  • 13.000 bitcoin έφυγαν από την Coinbase. Τι γίνεται με τους θεσμικούς επενδυτές;

    13.000 bitcoin έφυγαν από την Coinbase. Τι γίνεται με τους θεσμικούς επενδυτές;

    25 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Η τιμή του bitcoin θα μπορούσε να

    Read More
  • Η Ταϊλάνδη μπαίνει στο γαϊτανάκι του σκληρότερου ελέγχου των επενδυτών BTC. Ποιός έχει σειρά μετά;

    Η Ταϊλάνδη μπαίνει στο γαϊτανάκι του σκληρότερου ελέγχου των επενδυτών BTC. Ποιός έχει σειρά μετά;

    25 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Η Ταϊλάνδη επιδιώκει να εισαγάγει ένα νέο

    Read More
  • Οι πιο φανατική γενιά HODLers είναι εκείνη του 2017!

    Οι πιο φανατική γενιά HODLers είναι εκείνη του 2017!

    25 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Οι επενδυτές που άρχισαν να ασχολούνται με

    Read More
  • Bitcoin αξίας 5 εκατομμυρίων δολαρίων, μετακινήθηκαν από ένα

    Bitcoin αξίας 5 εκατομμυρίων δολαρίων, μετακινήθηκαν από ένα "αρχαίο" πορτοφόλι

    24 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Μια κατοστάρα bitcoion, που ήταν αποθηκευμένα για

    Read More
  • Κινέζικη εταιρεία πώλησης τσαγιού, στρέφεται στο mining

    Κινέζικη εταιρεία πώλησης τσαγιού, στρέφεται στο mining

    21 Φεβρουαρίου 2021 ♦ Μια κινέζικη εταιρεία πώλησης τσαγιού ετοιμάζεται για

    Read More
  • 1
  • 2

Διάγραμμα BTC/EUR*

   * H εξέλιξη της τιμής από την Coinbase
  • 1
  • 2