6 Ιουλίου 2017 ♦ Οι όμιλοι Le Monde και Le Figaro ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα εκμεταλλεύονται εμπορικά τους χώρους που διαθέτουν για ψηφιακή διαφήμιση στο πλαίσιο μιας πρωτοφανούς συμμαχίας, που ονομάζεται Skyline, η οποία αποφασίστηκε απέναντι στον ανταγωνισμό που δέχονται από τους κολοσσούς του Διαδικτύου Facebook και Google.

Οι επιχειρήσεις των δύο γαλλικών ομίλων, που αριθμούν 20 μέσα ενημέρωσης, θα εκμεταλλεύονται εμπορικά κοινές προσφορές, διευκρίνισαν οι γενικοί διευθυντές τους σε συνέντευξη Τύπου.

"Είναι ένα ενιαίο προϊόν και ένα ενιαίο ταμείο. Οι υπηρεσίες μας θα πωλούν τα ίδια προϊόντα πάνω στην ίδια τεχνολογική βάση, στους ίδιους χώρους, με το ίδιο σχήμα", υπογράμμισε ο Μαρκ Φεγιετέ, γενικός διευθυντής του ομίλου Le Figaro. Η συμμαχία που τίθεται σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να είναι μια "ένδειξη για τη διαφημιστική αγορά" που θα δείχνει ότι υπάρχουν ισχυρές εναλλακτικές για την premium διαφήμιση στα μμε", πρόσθεσε.

Συμμαχία που συγκροτήθηκε μέσα σε τρεις μήνες, η Skyline αναμένεται να ενώσει τη δουλειά 200 εργαζομένων στο μάρκετινγκ των δύο ομίλων, ώστε διαφημίσεις να εμφανίζονται από το Courrier International και τη γαλλική έκδοση της Huffington Post (ιδιοκτησίας Le Monde) έως τη Journal des femmes (ιδιοκτησίας Le Figaro).

"Πριν από δέκα χρόνια, η συμμαχία αυτή θα ήταν περίπλοκη βάσει της Αρχής Ανταγωνισμού, γιατί είμαστε πολύ ισχυροί. Σήμερα η διαφημιστική αγορά έχει εκραγεί και ελέγχεται μαζικά από τους αμερικανικούς κολοσσούς του Διαδικτύου όπως το Google και το Facebook", εξήγησε ο Λουί Ντρεϊφούς, γενικός διευθυντής του ομίλου Le Monde. Le Monde και Le Figaro "είναι δύο εμπορικά σήματα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας, με κοινές αξίες που κατάφεραν την ψηφιακή μετατροπή τους και που αποφάσισαν να συμμαχήσουν", πρόσθεσε.

Ο δύο όμιλοι ανακοινώνουν τη συμμαχία τους δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών SFR με τα μμε που έχει (L'Express) και περίπου εκατό γαλλικά μμε της δημιουργίας της μεγάλης πλατφόρμας Gravity, συγκεντρώνοντας τα δεδομένα των χρηστών τους και την πώληση των διαφημιστικών τους χώρων. Στη συμμαχία, που μετέχουν επίσης ο όμιλος Fnac Darty και το So Local, γίνεται ανταλλαγή των διαφημιστικών τους δεδομένων για την καλύτερη εμπορική εκμετάλλευση των ψηφιακών προσφορών τους προς τους διαφημιζόμενους.

Στο πλαίσιο της συμμαχίας Gravity, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πρόσβαση από τα τέλη του 2017 σε ένα "ενιαίο ταμείο" για να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο στις ιστοσελίδες των ομίλων αυτών.
Η συμμαχία περιλαμβάνει τα μμε Europe 1, Paris Match, L'Equipe, M6, Les Echos-Le Parisien, Next Radio TV (BFMTV, RMC), Condé Nast (Vogue), Prisma (Femme Actuelle), Marie Claire, Sciences & Avenir, Challenges, τους ομίλους Τύπου της περιφέρειας La Montagne, Sud Ouest, La Dépêche, Le Télégramme.

Συνολικά τα μέλη της Gravity προσελκύουν το 44% των Γάλλων χρηστών του Διαδικτύου, καθημερινά, δηλαδή 16 εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με τη Μπρεατρίς Λοσπιταλιέ του ομίλου Les Echos, ενώ το Google προσελκύει το 60% και το Facebook το 70%.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • 1
  • 2

H ισοτιμία του bitcoin τώρα

Ανανεώνεται κάθε 10 λεπτά | είναι ο μέσος όρος των ισοτιμιών όλων των ανταλλακτηρίων

News room

  • Το Ελ Σαλβαδόρ λέει «όχι» στο ΔΝΤ για το bitcoin

    Το Ελ Σαλβαδόρ λέει «όχι» στο ΔΝΤ για το bitcoin

    3 Φεβρουαρίου 2022 ♦ «Κανένας διεθνής οργανισμός δεν πρόκειται να μας

    Read More
  • Τι δείχνει για την τιμή του bitcoin το νέο πολυετές χαμηλό των αποθεμάτων του στα ανταλλακτήρια

    Τι δείχνει για την τιμή του bitcoin το νέο πολυετές χαμηλό των αποθεμάτων του στα ανταλλακτήρια

    2 Φεβρουαρίου 2022 ♦ Σύμφωνα με τα on-chain στοιχεία, το απόθεμα

    Read More
  • Ακόμα δύο νομοσχέδια για τα κρυπτονομίσματα από την γερουσιαστή της Αριζόνας

    Ακόμα δύο νομοσχέδια για τα κρυπτονομίσματα από την γερουσιαστή της Αριζόνας

    2 Φεβρουαρίου 2022 ♦ Η γερουσιαστής του ρεπουμπλικανικού κόμματος, Wendy Rogers,

    Read More
  • Τι δείχνουν τα επιτόκια χρηματοδότησης του bitcoin που είναι αρνητικά για περισσότερο από μια εβδομάδα

    Τι δείχνουν τα επιτόκια χρηματοδότησης του bitcoin που είναι αρνητικά για περισσότερο από μια εβδομάδα

    1 Φεβρουαρίου 2022 ♦ Τα επιτόκια χρηματοδότησης bitcoin παραμένουν κατά κύριο

    Read More
  • Ο όγκος συναλλαγών στο δίκτυο του bitcoin ξεπέρασε αυτόν της American Express

    Ο όγκος συναλλαγών στο δίκτυο του bitcoin ξεπέρασε αυτόν της American Express

    1 Φεβρουαρίου 2022 ♦ Έρευνα της NYDIG διαπίστωσε ότι οι συναλλαγές

    Read More
  • Τι σημαίνει για την αγορά η αύξηση της δυσκολίας εξόρυξης bitcoin σε ιστορικό υψηλό

    Τι σημαίνει για την αγορά η αύξηση της δυσκολίας εξόρυξης bitcoin σε ιστορικό υψηλό

    31 Ιανουαρίου 2022 ♦ H δυσκολία εξόρυξης bitcoin σημείωσε πρόσφατα νέο

    Read More
  • Mike McGlone

    Mike McGlone: Το bitcoin θα ξεχωρίσει από το "κοπάδι" των κρυπτονομισμάτων το 2022

    27 Ιανουαρίου 2022 ♦ Ο επικεφαλής στρατηγικής ανάλυσης του Bloomberg πιστεύει

    Read More
  • Michael Saylor: Γιατί πέφτει η αγορά κρυπτονομισμάτων

    Michael Saylor: Γιατί πέφτει η αγορά κρυπτονομισμάτων

    26 Ιανουαρίου 2022 ♦ Ο Διευθύνων Σύμβουλος της MicroStrategy, Michael Saylor,

    Read More
  • 1
  • 2

Διάγραμμα BTC/EUR*

   * H εξέλιξη της τιμής από την Coinbase
  • 1
  • 2