6 Ιουλίου 2017 ♦ Οι όμιλοι Le Monde και Le Figaro ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα εκμεταλλεύονται εμπορικά τους χώρους που διαθέτουν για ψηφιακή διαφήμιση στο πλαίσιο μιας πρωτοφανούς συμμαχίας, που ονομάζεται Skyline, η οποία αποφασίστηκε απέναντι στον ανταγωνισμό που δέχονται από τους κολοσσούς του Διαδικτύου Facebook και Google.

Οι επιχειρήσεις των δύο γαλλικών ομίλων, που αριθμούν 20 μέσα ενημέρωσης, θα εκμεταλλεύονται εμπορικά κοινές προσφορές, διευκρίνισαν οι γενικοί διευθυντές τους σε συνέντευξη Τύπου.

"Είναι ένα ενιαίο προϊόν και ένα ενιαίο ταμείο. Οι υπηρεσίες μας θα πωλούν τα ίδια προϊόντα πάνω στην ίδια τεχνολογική βάση, στους ίδιους χώρους, με το ίδιο σχήμα", υπογράμμισε ο Μαρκ Φεγιετέ, γενικός διευθυντής του ομίλου Le Figaro. Η συμμαχία που τίθεται σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να είναι μια "ένδειξη για τη διαφημιστική αγορά" που θα δείχνει ότι υπάρχουν ισχυρές εναλλακτικές για την premium διαφήμιση στα μμε", πρόσθεσε.

Συμμαχία που συγκροτήθηκε μέσα σε τρεις μήνες, η Skyline αναμένεται να ενώσει τη δουλειά 200 εργαζομένων στο μάρκετινγκ των δύο ομίλων, ώστε διαφημίσεις να εμφανίζονται από το Courrier International και τη γαλλική έκδοση της Huffington Post (ιδιοκτησίας Le Monde) έως τη Journal des femmes (ιδιοκτησίας Le Figaro).

"Πριν από δέκα χρόνια, η συμμαχία αυτή θα ήταν περίπλοκη βάσει της Αρχής Ανταγωνισμού, γιατί είμαστε πολύ ισχυροί. Σήμερα η διαφημιστική αγορά έχει εκραγεί και ελέγχεται μαζικά από τους αμερικανικούς κολοσσούς του Διαδικτύου όπως το Google και το Facebook", εξήγησε ο Λουί Ντρεϊφούς, γενικός διευθυντής του ομίλου Le Monde. Le Monde και Le Figaro "είναι δύο εμπορικά σήματα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας, με κοινές αξίες που κατάφεραν την ψηφιακή μετατροπή τους και που αποφάσισαν να συμμαχήσουν", πρόσθεσε.

Ο δύο όμιλοι ανακοινώνουν τη συμμαχία τους δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών SFR με τα μμε που έχει (L'Express) και περίπου εκατό γαλλικά μμε της δημιουργίας της μεγάλης πλατφόρμας Gravity, συγκεντρώνοντας τα δεδομένα των χρηστών τους και την πώληση των διαφημιστικών τους χώρων. Στη συμμαχία, που μετέχουν επίσης ο όμιλος Fnac Darty και το So Local, γίνεται ανταλλαγή των διαφημιστικών τους δεδομένων για την καλύτερη εμπορική εκμετάλλευση των ψηφιακών προσφορών τους προς τους διαφημιζόμενους.

Στο πλαίσιο της συμμαχίας Gravity, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πρόσβαση από τα τέλη του 2017 σε ένα "ενιαίο ταμείο" για να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο στις ιστοσελίδες των ομίλων αυτών.
Η συμμαχία περιλαμβάνει τα μμε Europe 1, Paris Match, L'Equipe, M6, Les Echos-Le Parisien, Next Radio TV (BFMTV, RMC), Condé Nast (Vogue), Prisma (Femme Actuelle), Marie Claire, Sciences & Avenir, Challenges, τους ομίλους Τύπου της περιφέρειας La Montagne, Sud Ouest, La Dépêche, Le Télégramme.

Συνολικά τα μέλη της Gravity προσελκύουν το 44% των Γάλλων χρηστών του Διαδικτύου, καθημερινά, δηλαδή 16 εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με τη Μπρεατρίς Λοσπιταλιέ του ομίλου Les Echos, ενώ το Google προσελκύει το 60% και το Facebook το 70%.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • 1
  • 2

H ισοτιμία του bitcoin τώρα

Ανανεώνεται κάθε 10 λεπτά | είναι ο μέσος όρος των ισοτιμιών όλων των ανταλλακτηρίων

News room

  • Τουρκία: Ο Ερντογάν ενέκρινε νομοσχέδιο για τα κρυπτονομίσματα

    Τουρκία: Ο Ερντογάν ενέκρινε νομοσχέδιο για τα κρυπτονομίσματα

    31 Δεκεμβρίου 2021 ♦ Τα κρυπτονομίσματα πλέον απασχολούν πολλές κυβερνήσεις και

    Read More
  • Η διάσπαση της αντίστασης των $51.000 είναι το «κλειδί» της ανοδικής τάσης του bitcoin

    Η διάσπαση της αντίστασης των $51.000 είναι το «κλειδί» της ανοδικής τάσης του bitcoin

    28 Δεκεμβρίου 2021 ♦ Κάτω από τη βασική αντίσταση των 51.000

    Read More
  • Ο Jihan Wu, συνιδρυτής της Bitmain εκτιμά ότι η βιομηχανία των κρυπτονομισμάτων θα φτάσει τα δεκάδες τρισ. δολάρια

    Ο Jihan Wu, συνιδρυτής της Bitmain εκτιμά ότι η βιομηχανία των κρυπτονομισμάτων θα φτάσει τα δεκάδες τρισ. δολάρια

    24 Δεκεμβρίου 2021 ♦ Ο Jihan Wu, ο δισεκατομμυριούχος συνιδρυτής του

    Read More
  • 2021: Η χρονιά θεσμικής υιοθέτησης του bitcoin με τη χρηματοδότηση των Venture Capitals σε κρυπτονομίσματα να φτάνει τα $25 δισ.

    2021: Η χρονιά θεσμικής υιοθέτησης του bitcoin με τη χρηματοδότηση των Venture Capitals σε κρυπτονομίσματα να φτάνει τα $25 δισ.

    24 Δεκεμβρίου 2021 ♦ Η έκθεση της The Block Research συγκεντρώνει

    Read More
  • Οι εξορύκτες bitcoin αποκόμισαν περισσότερα από 15 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021

    Οι εξορύκτες bitcoin αποκόμισαν περισσότερα από 15 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021

    24 Δεκεμβρίου 2021 ♦ Οι εξορύκτες bitcoin κατά τη διάρκεια του

    Read More
  • Στοιχεία καταρρίπτουν το σενάριο επερχόμενου σοκ στην προσφορά bitcoin

    Στοιχεία καταρρίπτουν το σενάριο επερχόμενου σοκ στην προσφορά bitcoin

    23 Δεκεμβρίου 2021 ♦ Τα ETFs και τα άλλα επενδυτικά σχήματα

    Read More
  • Michael Saylor

    Ο CEO της MicroStrategy, Michael Saylor, "βλέπει" την τιμή του bitcoin στα 6 εκατομμύρια δολάρια ...κάποια στιγμή

    23 Δεκεμβρίου 2021 ♦ Ο Διευθύνων Σύμβουλος της MicroStrategy, Michael Saylor,

    Read More
  • Η Stronghold Digital Mining αγόρασε 9.090 συστήματα εξόρυξης  bitcoin

    Η Stronghold Digital Mining αγόρασε 9.090 συστήματα εξόρυξης bitcoin

    23 Δεκεμβρίου 2021 ♦ Περισσότερα από 9.000 συστήματα εξόρυξης (rigs) bitcoin

    Read More
  • 1
  • 2

Διάγραμμα BTC/EUR*

   * H εξέλιξη της τιμής από την Coinbase
  • 1
  • 2