6 Απριλίου 2017 ♦  Αύξηση της ικανοποίησης των Γερμανών πελατών της TUI, στην Ελλάδα, καταγράφεται σε έρευνα του τουριστικού οργανισμού, καθώς παρατηρείται βελτίωση των δεικτών ποιότητας στα ελληνικά ξενοδοχεία, όπως τονίζουν πελάτες της TUI Γερμανίας, σε σχέση με πέρυσι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αξιολόγησης των πελατών της TUI Γερμανίας, αναφορικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στους τουριστικούς προορισμούς, καταγράφεται βελτίωση της ποιότητας των ξενοδοχείων και υπηρεσιών στην Ελλάδα, κατά την περσινή τουριστική περίοδο.

Τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων ικανοποίησης των πελατών της TUI Γερμανίας, που επισκέφτηκαν την Ελλάδα, παρουσίασε στη Ρόδο η κυρία Έλκε Γιάνσεν, επικεφαλής του τομέα TUI Hotel Consulting & Quality Management, το Σάββατο 1η Απριλίου 2017, στην «4η Ημερίδα για την Ποιότητα στον Τουρισμό», πρωτοβουλία του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου.

Τα στοιχεία αναδεικνύουν την αναβάθμιση της ποιότητας στην Ελλάδα, ενώ καταγράφονται υψηλότεροι βαθμοί συνολικής ικανοποίησης των Γερμανών πελατών που επισκέφθηκαν τη χώρα. Στην κλίμακα από το 0 έως το 10 (με άριστα το δέκα), η συνολική βαθμολόγηση της ποιότητας των ξενοδοχείων στην Ελλάδας ανέρχεται σε 8.70. Ξεχωρίζουν οι προορισμοί της Κω (8.84), της Ρόδου (8.73) και της Κρήτης (8.70). Σε σύγκριση με τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2015, την μεγαλύτερη βελτίωση παρουσιάζει η Ρόδος (2015: 8.50).

Από την ανάλυση των επί μέρους δεικτών αξιολόγησης της ποιότητας προκύπτουν τα εξής γενικά συμπεράσματα:

- Η ποιότητα αποτελεί για τους πελάτες κυρίαρχο παράγοντα στην επιλογή του ξενοδοχείου και του προορισμού.

- Καλές επιδόσεις παρουσιάζουν τα ελληνικά ξενοδοχεία στις κατηγορίες «εξυπηρέτηση πελατών», «ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις» καθώς και στην ποιότητα των υπηρεσιών εστίασης. Υστερεί ελαφρώς έναντι των άλλων δεικτών η «ποιότητα των δωματίων», παρουσιάζει ωστόσο βελτίωση σε σχέση με το 2015.

- Σε σύγκριση με άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς, οι ελληνικοί συγκαταλέγονται σε εκείνους με τους υψηλότερους δείκτες στον τομέα της «φιλοξενίας».

Στον αντίποδα, εμφανίζονται δυνατότητες βελτίωσης στους τομείς της περιβαλλοντικής φροντίδας των προορισμών, καθώς και στην ποιότητα των πολιτιστικών υποδομών.

Σχετικά με το προφίλ των πελατών της TUI Γερμανίας στην Ελλάδα, αποτυπώνονται τα εξής χαρακτηριστικά:

- Τα ζευγάρια (50%) και οι οικογένειες με παιδιά (40%) αποτελούν τις δύο μεγαλύτερες ομάδες Γερμανών πελατών της TUI στην Ελλάδα.

- Το 43% των Γερμανών πελατών της TUI που επισκέπτεται την Ελλάδα ανήκει σε ανώτερα μορφωτικά επίπεδα (πανεπιστημιακή μόρφωση).

- Το 49% των Γερμανών πελατών της TUI που επισκέπτεται την Ελλάδα ανήκει στα ανώτερα εισοδηματικά στρώματα.

- Το 1/3 των Γερμανών πελατών της TUI που επισκέπτεται την Ελλάδα είναι ηλικίας 40-49 ετών, οι οποίοι αποτελούν την μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα πελατών της TUI στην Ελλάδα. Ακολουθούν οι ηλικίες 50-59 ετών (27%) και 30-39 ετών (20%).

- Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας με τον μεγαλύτερο αριθμό συνολικών αφίξεων Γερμανών πελατών της TUI στην Ελλάδα. Ακολουθούν οι μήνες Αύγουστος και Ιούνιος.

Ο Μιχάλης Μαυρόπουλος, περιφερειακός διευθυντής ανατολικής Μεσογείου της TUI Destination Services, δήλωσε: «Η ποιότητα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας μας. Eίμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με την αύξηση της ποιότητας, όπως καταγράφεται, στα ξενοδοχεία που συνεργάζονται με τον όμιλο της TUI. Η θετική αυτή τάση είναι το αποτέλεσμα της κοινής προσπάθειας των ανθρώπων μας και των συνεργατών μας ξενοδόχων με στόχο την απόλυτη διαφύλαξη των υψηλών ξενοδoχειακών προδιαγραφών και υπηρεσιών προορισμού της TUI. Περιμένουμε φέτος στη χώρα μας αύξηση των αφίξεων από την Γερμανία της τάξης του 30% και η ομάδα της TUI Destination Services στην Ελλάδα είναι έτοιμη να υποδεχτεί όλους τους πρόσθετους πελάτες με μοναδική αποστολή να παρέχει μια αξέχαστη εμπειρία διακοπών και να «δημιουργήσει χαμόγελα», όπως είναι το μότο μας (We Create Smiles!)»

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • 1
  • 2

H ισοτιμία του bitcoin τώρα

Ανανεώνεται κάθε 10 λεπτά | είναι ο μέσος όρος των ισοτιμιών όλων των ανταλλακτηρίων

News room

  • Το bitcoin θα μπορούσε να πέσει στα 20.000 δολάρια πριν εκτοξευθεί στα 600.000 δολάρια λέει ο CIO της Guggenheim

    Το bitcoin θα μπορούσε να πέσει στα 20.000 δολάρια πριν εκτοξευθεί στα 600.000 δολάρια λέει ο CIO της Guggenheim

    22 Απριλίου 2021 ♦ Η κυριακάτικη οπισθοχώρηση του bitcoin θα μπορούσε

    Read More
  • O Διευθύνων Σύμβουλος της Pantera εξηγεί την σχέση του πλήθους των χρηστών του bitcoin με την τιμή του

    O Διευθύνων Σύμβουλος της Pantera εξηγεί την σχέση του πλήθους των χρηστών του bitcoin με την τιμή του

    16 Απριλίου 2021 ♦ Στην μηνιαία επιστολή του προς τους επενδυτές,

    Read More
  • Η Τουρκία θέτει εκτός νόμου τα κρυπτονομίσματα

    Η Τουρκία θέτει εκτός νόμου τα κρυπτονομίσματα

    16 Απριλίου 2021 ♦ Σε μια κίνηση που προκάλεσε έκπληξη, η

    Read More
  • H Goldman Sachs αναμένει

    H Goldman Sachs αναμένει "σοβαρές εξελίξεις" στην ρύθμιση των κρυπτονομισμάτων

    11 Απριλίου 2021 ♦ Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Goldman Sachs David

    Read More
  • Δυσάρεστη έκπληξη από την Εθνική Τράπεζα

    Δυσάρεστη έκπληξη από την Εθνική Τράπεζα

    9 Απριλίου 2021 ♦ Μια έκπληξη περίμενε πολλούς χρήστες των υπηρεσιών

    Read More
  • Η Ledger αντιμετωπίζει την δικαιοσύνη λόγω σοβαρής διαρροής δεδομένων

    Η Ledger αντιμετωπίζει την δικαιοσύνη λόγω σοβαρής διαρροής δεδομένων

    9 Απριλίου 2021 ♦ Η εταιρεία πορτοφολιών κρυπτονομισμάτων Ledger, θα βρεθεί

    Read More
  • O CEO της JPMorgan λέει ότι τα

    O CEO της JPMorgan λέει ότι τα "εμφανιζόμενα ζητήματα" όπως τα κρυπτονομίσματα "πρέπει να αντιμετωπιστούν τάχιστα"

    8 Απριλίου 2021 ♦ Το αφεντικό της JPMorgan, σε επιστολή του

    Read More
  • Η Κίνα μπορεί να χρησιμοποιήσει to bitcoin κατά των ΗΠΑ λέει ο Peter Thiel

    Η Κίνα μπορεί να χρησιμοποιήσει to bitcoin κατά των ΗΠΑ λέει ο Peter Thiel

    8 Απριλίου 2021 ♦ Το bitcoin θα μπορούσε να γίνει ένα

    Read More
  • 1
  • 2

Διάγραμμα BTC/EUR*

   * H εξέλιξη της τιμής από την Coinbase
  • 1
  • 2