28 Απριλίου 2017 ♦ Επτά νέες επιχειρηματικές ιδέες κατατέθηκαν από αντίστοιχες ομάδες μαθητών του Ηρακλείου, οι οποίοι μετείχαν στο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας Εφήβων, που διοργάνωσε για δεύτερη χρονιά φέτος το επιμελητήριο της πόλης.
Ειδικότερα οι επιχειρηματικές ιδέες που κατατέθηκαν αφορούν σε αφυγραντήρα πόσιμου νερού, γυαλιά με ενσωματωμένο bluetooth και κάμερα, πλατφόρμα πώλησης υλικών σκραπ συνεργειών, εφαρμογή για αυτόματη παραγγελία προϊόντων, ηλεκτρονικός τουριστικός οδηγός, πλατφόρμα με προσφορές από καταστήματα και τηλεκοντρόλ που εντοπίζει πράγματα που έχουν χαθεί .
Το Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας Εφήβων οργανώθηκε από το Επιμελητήριο Ηρακλείου σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School και τη βοήθεια επιχειρηματικών συμβούλων. Οι 31 μαθητές από το Πειραματικό Γενικό Λύκειο Ηρακλείου, το λύκειο του Παγκρήτιου Εκπαιδευτηρίου και το Λύκειο Γαζίου είχαν την ευκαιρία να διαμορφώσουν τη δική τους επιχειρηματική ιδέα και να εξηγήσουν τον τρόπο υλοποίησής της.
«Στόχος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου είναι να μυήσει τους νέους στην επιχειρηματικότητα, να προωθήσει τη μεταξύ τους συνεργασία και να συμβάλλει στην ανάδειξη επιχειρηματικών ιδεών, που μπορούν ν' ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς» τόνισε ο πρόεδρος του επιμελητηρίου, Μανώλης Αλιφιεράκης απονέμοντας τους επαίνους συμμετοχής στους μαθητές.
Από την πλευρά του, ο Α' αντιπρόεδρος του επιμελητηρίου, Μανώλης Φραγκάκης επισήμανε πως «γνωρίζουμε ότι τα σχολεία μας σφύζουν από ιδέες, δημιουργικότητα, και προσδοκίες» και σημείωσε ότι, μέσω του εργαστηρίου, οι πιθανοί αυριανοί επιχειρηματίες έχουν την ευκαιρία να μάθουν πώς λειτουργεί στην πράξη μια επιχείρηση και τι απαιτείται για την επιβίωσή της.
Οι επτά προτάσεις των μαθητών παρουσιάστηκαν στην κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από τον Γιώργο Αντωνογιαννάκη, μέλος του ΔΣ του Επιμελητηρίου Ηρακλείου και τον Ευθύμιο Μουντράκη, αντιδήμαρχο Τουρισμού, Πολιτισμού και Απασχόλησης του δήμου Χερσονήσου, οι οποίοι και επέλεξαν τη νικήτρια ομάδα.
Το έπαθλο που αφορά σ ένα δωρεάν σεμινάριο ηλεκτρονικών υπολογιστών κατέκτησαν οι μαθητές που πρότειναν την κατασκευή αφυγραντήρα για παραγωγή πόσιμου νερού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ