7 Ιουνίου 2017 ♦ Τη συνεργασία της με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας GREEN ανακοίνωσε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου η αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα, Κωτσόβολος, παρουσιάζοντας, παράλληλα, την πορεία της προηγούμενης οικονομικής χρήσης και τα πλάνα της για τη νέα χρονιά.

Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Ανδρέα Αθανασόπουλο, η συνεχής ανανέωση του δικτύου της εταιρείας και η αναβάθμιση των υποδομών της αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα για την επιτυχημένη πορεία του οικονομικού έτους 2016/2017, το οποίο ολοκληρώθηκε, «σημειώνοντας εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα». Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων (EBIT) ανήλθαν στα 9,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 14,5 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας, από το 2010 μέχρι σήμερα. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκατ. ευρώ, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα άγγιξαν τα 40 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις, για το οικονομικό έτος 2016/17, ανήλθαν στα 8,5 εκατ. ευρώ.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, ο κ. Αθανασόπουλος δήλωσε ότι όλα τα κέρδη επανεπενδύονται. Τόνισε δε ότι η εταιρεία προχώρησε σε ανανέωση όλου του δικτύου της, με συνεχείς ανακαινίσεις, μεταστεγάσεις και νέα καταστήματα. Επίσης, όπως είπε, υλοποιείται ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των συστημάτων της εταιρείας, ενώ ολοκληρώνεται η δημιουργία του νέου ιδιόκτητου εκπαιδευτικού κέντρου στο Χολαργό, «όπου εκεί θα φτιαχτεί ένας πραγματικός στίβος μάχης για τους εργαζόμενους, που θα εκπαιδεύονται σε πραγματικούς χρόνους». Όπως αναφέρθηκε, η Κωτσόβολος εφαρμόζει το επενδυτικό πλάνο της, αναβαθμίζοντας το δίκτυο των καταστημάτων της, έχοντας εγκαινιάσει, τον τελευταίο χρόνο, τέσσερα νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιήσει οκτώ ανακαινίσεις και έξι μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία. Ταυτόχρονα, βρίσκεται σε εξέλιξη ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα συστήματά της, μία επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ. Ο κ. Αθανασόπουλος υπογράμμισε ότι το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ενθαρρύνει την εταιρεία για τις συνολικές προσπάθειές της, σημειώνοντας συνεχές ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης πελατών.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Αθανασόπουλος γνωστοποίησε ότι η Κωτσόβολος προέβη πρόσφατα σε μία κομβική συνεργασία με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας GREEN, που δραστηριοποιείται στην εμπορία και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Όπως ειπώθηκε, στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, όλοι οι πελάτες της GREEN θα μπορούν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους σε οποιοδήποτε κατάστημα Κωτσόβολος.

«Από τη στιγμή που πουλάμε συσκευές που καταναλώνουν ενέργεια, είναι υποχρέωσή μας να έχουμε λύσεις σε αυτόν τον τομέα. Δεν είναι απλώς μία πολυτέλεια» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αθανασόπουλος, δίνοντας έμφαση στην έννοια του κόστους χρήσης μίας συσκευής. Ο κ. Αθανασόπουλος συμπλήρωσε ότι, από το 2013 και μετά, καταγράφεται σταδιακή ανάκαμψη της αγοράς. Διαπίστωσε, επίσης ότι παρατηρείται στροφή των καταναλωτών στην εξειδικευμένη συμβουλή στο κατάστημα, πριν από την τελική επιλογή. «Οι καταναλωτές αναζητούν συμβουλές, συγκριτικές αναλύσεις και ψάχνουν να βρουν τον ειδικό» διευκρίνισε.

Επιπλέον, η εταιρεία επενδύει στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, «τα τελευταία δύο χρόνια, έχει αυξήσει τους εργαζόμενους κατά 15%, ενώ προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση σε όλους τους εργαζόμενους. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων, ενώ η εταιρεία δημιούργησε έναν ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. για την περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Σε έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, αποδεικνύεται ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, καθώς το 92% των εργαζομένων νιώθουν "εξαιρετικά υπερήφανοι" που εργάζονται για την Κωτσόβολος. Ακόμη, η εταιρεία έχει δημιουργήσει τρεις εκπομπές στο επίσημο κανάλι της στο Youtube (Try Me, Try Me #not, «Βάζουμε τον σεφ στην πρίζα»). Επιπρόσθετα, ο σύγχρονος σχεδιασμός και η εύκολη πλοήγηση του www.kotsovolos.gr αύξησαν την επισκεψιμότητά του κατά 23%, ενώ οι unique visitors αυξήθηκαν κατά 13%».

Τέλος, ο κ. Αθανασόπουλος αναφέρθηκε και στην υλοποίηση πρωτοβουλιών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μόνο το τελευταίο έτος, έχει πραγματοποιήσει πάνω από 70 δράσεις, έχοντας στο πλευρό της τους 1.161 ενεργούς εθελοντές από το ανθρώπινο δυναμικό της.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ